roundtripflorida2019.reismee.nl

Poolparty

Well hello!

Wat een nacht hebben we achter de rug. Kayleigh begon gisteravond een hese stem te krijgen, klaagde over haar wang (die ook weer dik werd) en ze had zo’n last van haar heupen dat ze niet meer kon lopen, nou ja, met moeite. Voordat ze eindelijk zo ver was dat ze een paracetamol/zetpil wilde was het 4.30 am... en om 8 am stonden we weer beneden. Niet de beste nacht dus.

Na een laat ontbijt - beter gezegd brunch - rijden we naar John en Ilmara. Eerst een tussenstop bij Walgreens voor wat medicatie voor Kayleigh. Hopen dat het helpt.

En voor we het weten staan we bij John en Ilmara voor de deur. De wijk komt ons bekend voor; in 2008 in een villa van Natas verbleven een straat terug.

We bellen aan, niemand doet open. Dan maar even bellen met John; ze zijn in de Walmart wat boodschappen halen. De mannen zijn in de villa. Ze hebben ons niet gehoord; zijn druk aan het poolen in de garage. Robin gaat via de toegangspoort bij het zwembad naar binnen; de mannen schrikken zich rot.

Eerst maar eens een rondleiding. Man wat een villa! Ze zijn met z’n 5-en en hebben een villa voor 12 personen. Genoeg slaapkamers en badkamers om te verdwalen.

Voor we het weten ligt bijna iedereen in het zwembad. Noodles, ballen en een luchtbed vliegen in het rond. Heerlijk genieten!

Eind van de middag rijden we naar Mashalls, iets wat we gister gedaan wilden hebben maar waar het niet meer van kwam. Maar eerst een stop bij Lowe’s voor houtskool en olie voor de bbq. Daarna toch echt door naar Marshalls; een grote kledingzaak waar binnen het een grote puinhoop is. Wel met leuke prijzen; ma scoort er een top van Tommy Hilfiger voor nog geen $ 20.

Ik sneak er tussenuit en ga even naar Jo-Ann’s. Jo-Ann’s zit naast Marshalls en is een hobbywinkel. Een hele grote! Scrapbook supplies, naaigerei, diamond painting, stempels, fournituren en stoffen (veel te veel en veel te leuk, kan het helaas niet meenemen...), noem het maar op en ze hebben het!

Nadat er geshopt is bij Marshalls halen we bij Target nog wat vlees en rijden terug naar de villa van John en Ilmara. Bus volgeladen en gaan.

De bbq wordt door pyromanen ma en John aangestoken. De oven gaat aan voor pizza en friet. Het duurt even voordat de kolen warm zijn, maar als ze warm zijn (en de fles olie bijna op) gaat het vlees op de bbq!

Een hele gezellige avond volgt en voor we het weten is het al 10 pm geweest als we richting ons townhouse rijden.

Club douche en McBed wachten op ons!

trees

was het toch nog gezellig zo samen met de fammalie.effe lekker bij kletsen .