roundtripflorida2019.reismee.nl

Laatste dag in Davenport

Vandaag is onze laatste volle dag in Davenport, morgen rijden we naar Miami. Tijd om deze dag nog even goed te besteden.

Contact met de kersjes volgt; we gaan op tijd naar Aquatica! John, Ilmara, Rayno, Estiënne en Yourden zijn hier nog nooit geweest. We spreken af bij Aquatica en niet lang nadat wij er zijn volgt de rest.

Rustig hoekje bij het kindergedeelte in de schaduw. Er zijn niet zoveel schaduwplekken en de plekken onder een parasol zijn al bezet, om 9.30 am...

Het duurt niet lang voordat we allemaal in het water liggen. San en Walter zijn al van een glijbaan met banden. Wij lopen richting de glijbanen met matjes. Het is niet zo heel druk.

Dan door naar de glijbanen voor de kinderen, met tubes, zonder tubes, ze krijgen er geen genoeg van. John, Estiënne en Robin gaan van een glijbaan waar ze in moeten gaan staan, armen en benen gekruist en vervolgens wordt de vloer onder hun voeten weggetrokken. Amai zeg. Als die mannen er uit komen zijn hun ruggen vuurrood!

We lassen een korte pauze in en gaan wat eten. Vandaag een goedkope lunch; de helft is de cassière vergeten aan te slaan en wat ze aansloeg rekende ze voor kindermaaltijden.

Daarna nog even zwemmen. Het is rond half 4 als het erg donker wordt en er wordt aangekondigd dat er slecht weer aan zit te komen. Tijd om onze spullen te pakken. Deze keer is het niet op tijd; op de weg naar de exit begint het te regenen, te spoelen. We schuilen maar dit heeft geen nut; zeiknat zijn we! Dan maar richting de parking en de auto in naar het townhouse.

Eenmaal in het townhouse is het snel douchen en daarna naar Applebee’s, diner voor 12. Beetje rommelig vandaag en een aantal bestellingen zijn door elkaar gehaald. Het eten smaakt er niet minder om.

Eenmaal klaar rijden we rond 8.30 pm naar Disney Springs. Het shoppingdistrict van Disney met winkels, entertainment, restaurants, mooie uitzichten. Heel even m’n hart ophalen en kijken of we iets leuks vinden.

Kayleigh koopt een paar mooie oorbellen met Swarovski-kristalletjes. Bryce scoort bij de Lego store een hele leuke set van Toy Story. Het liefst zou hij deze al in de winkel al in elkaar hebben gezet. Nou... even wachten tot we volgende week thuis zijn.

Bij de Starbucks halen we nog een lekkere frappucino en genieten van de live muziek. Goed bandje vanavond. Daarna lopen we naar de kerstwinkel van Disney. Kijken of ze daar iets leuks hebben. Leuks genoeg, maar die prijzen. Amai, volgens mij is het naar de bol gestegen. Prijzen van $ 25 ex tax voor een ornament... pffff ik koop ze wel weer in de sale.

Ruim 11 pm is het als we terug naar de parking lopen. De auto’s staan geparkeerd in de grapefruit garage, dicht bij World of Disney. We zijn er dus zo.

Tijd om afscheid te nemen van John, Ilmara en de mannen. Wij vertrekken morgen naar Miami, zij blijven nog een week in Clermont voordat ze verder reizen. Het was een gezellige week zo met z’n allen!

Morgenochtend moeten we om 10 am het townhouse verlaten. Laten we dan ook maar de koffers inpakken en nog een paar dagen van Miami gaan genieten!

Miranda

Veel plezier in Miami ☀️

trees

geniet nog maar van de laatste dagen daar.... nu je er nog bent.

Anja

Hup hup naar Miami.

Natas

Eten is altijd lekkerder als je minderbetaald he haha, veel plezier in miami