roundtripflorida2019.reismee.nl

Net dat tandje extra...

Afgesproken is dat we vandaag met z’n allen naar Busch Gardens gaan. Helaas gaat de planning iets anders lopen....

Kayleigh is al een paar dagen niet lekker en klaagt steeds over pijn aan haar wang. Ze is niet te genieten en krijgt dus tylanol, een pijnstiller vergelijkbaar met de Nederlandse paracetamol maar iets sterker. We bellen dus met de andere kersjes om te zeggen dat wij niet mee gaan. Na het ontbijt komen John, Ilmara en de mannen op ‘ziekenbezoek’.

Vandaag wordt dus een rustdag. Ma, San en Walter lopen naar de Dollar General om wat spullen terug te brengen die we niet hebben gebruikt gisteren. Wij blijven in het townhouse.

Later op de ochtend, als de pijnstilling z’n werk doet, lopen we richting de kapper. Kleine 10 minuten lopen. Bryce moet nodig geknipt worden. Onderweg komen we de 3 musketiers tegen. Ze zijn ook nog even langs CVS geweest.

Bij de kapper kunnen Robin (die zich voor de gelegenheid ook laat knippen) en Bryce direct gaan zitten. Zo fijn dat dat kan. Walter schuift ook aan; laat zich ook even knippen. Met een half uurtje zijn de mannen klaar.

Terug naar het townhouse stoppen we bij Publix, eens kijken wat we vanavond gaan eten. We hebben tators (soort aardappelkroket), filetlapjes, gehaktballetjes voor de kinderen en pulled pork. In de vriezer van de Publix liggen Mickey’s ice cream bars: magnums in de vorm van Mickey. We nemen ze niet mee. Tegen de tijd dat we terug zijn zijn deze al gesmolten.

Als we eenmaal terug zijn is het tijd voor lunch. Op verzoek pannekoeken en gebakken eieren met spek. Altijd lekker!

De afgelopen nachten waren niet echt geweldig en dus besluit ik om gestrekt te gaan. Robin volgt ook. En voordat we onze voeten hebben ingetrokken liggen ook Kayleigh en Bryce in bed. Het duurt niet lang voordat Kayleigh het weer uitschreeuwt van de pijn...

We besluiten om naar de tandarts te rijden. Er zit een kinder tandarts in Celebration, ongeveer 20 minuten rijden. Komen we daar aan lijkt het wel een kantoorpand van 4 verdiepingen. Op de 4e verdieping, suite 411, trekken we de deur open. Nooit verwacht dat hier een tandarts zou zitten. Het lijkt wel een Monkey Town, allerlei speelgoed en iPads in de wachtkamer. Helaas heeft deze tandarts geen tijd en adviseert een andere.

We rijden terug naar Clermont waar ook een tandarts zit. Deze heeft wel tijd. We vullen een formulier in met de verzekeringsgegevens en nemen plaats in de wachtkamer.

Met iets meer dan een half uurtje wachten zijn we aan de beurt. Kayleigh mag plaats nemen in de stoel en krijgt een schort aan voor een Xray. Eerst een foto en dan verder kijken.

Al snel is de oorzaak duidelijk; er is een stukje van de kies afgebroken en de zenuw is ontstoken... Daar ben je mooi klaar mee! Keuze is gaatje vullen of antibiotica en pijnstilling en door de eigen tandarts laten vullen. We kiezen voor het laatste. Met een tandartsrekening (er moet direct betaald worden) en recept inde hand gaan we naar de Publix. In de Publix is een apotheek gevestigd.

Tegen 6 pm zijn we terug in het townhouse. Eerst de rekening indienen bij de zorgverzekeraar en dan maar beginnen aan het eten.

We zijn zo gaar dat we vanavond op tijd op bed liggen. Korte blog voor vandaag maar meer dan genoeg meegemaakt. Hopen op een betere dag morgen!

Wendy

Beterschap voor Kayleigh. Hopelijk heeft ze snel geen pijn meer & kunnen jullie weer met z'n allen genieten van deze fantastische vakantie! Xxx

trees

wat een dag phffff weer een om te boeken .