roundtripflorida2019.reismee.nl

Mr Racoon turned the power off

Zoals gezegd zitten we nu voor een kleine 2 weken in Davenport. Tijd om bij te tanken dus.

Vanochtend slapen we dan ook allemaal uit, rond half 7 zijn we allemaal wakker. De een doet de was, de ander strijkt, de een dekt de tafel, de ander bakt eieren met spek en ik schrijf de blog.

We hebben besloten vandaag rustig aan te doen en het park te verkennen. Eind van de ochtend rijden we naar Best Buy om een nieuwe accu voor mijn camera te halen, de reserve accu heeft het gister begeven en mijn andere accu was op dat moment leeg... Goede reden om te shoppen dus.

Dan door naar Target in Posner Park voor boodschappen. Volle kar met van alles wat. Vanavond eten we dan ook in het huis aangezien we niet weten hoe de dag gaat lopen. Om een uurtje of half 3 zijn we terug bij het huis, tijd voor de lunch. Brood roosteren of gewoon een boterham met beleg.

Met de kontjes vol besluiten we te gaan zwemmen. Paar minuutjes lopen en we zijn er. Talloze rondjes in de ‘lazy river’, van de glijbaan, springen vanaf de waterkant, bubbelbad, in de speeltuin, noodles and zwemdonuts.We vermaken ons wel een aantal uur.

Om een uurtje of 7 zijn we terug en douchen we. Na het douchen maken we het eten klaar; kippensoep, tomatensoep, Texas toast, mashed potatoes, salades, Jack Daniels pulled pork. Heerlijk!

Als alles opgeruimd is en in de vaatwasser staat gaan de kinderen total loss naar bed. Dat zwemmen hakt erin.

We zitten goed en wel in de bank als ineens de stroom uitvalt. Even kijken waar dat aan ligt. Iedereen van het block staat buiten op het terras en 1 ding is dus gelijk duidelijk; het block zit zonder stroom... Robin en ik hebben dit vorig jaar ook al eens meegemaakt, toen duurde het een aantal uur voordat de stroom er terug op was. Kijken hoe lang het duurt.

De oorzaak van de stroomuitval hebben we vrij snel gevonden; 2 Racoons zitten hier in de boom en springen het dak van de buren op. Je kan hier weinig aan doen en dus is het wachten totdat de stroom er terug op gaat. Dat kan nog wel even duren en zo gebeurt het dat we om 9 pm allemaal al op bed liggen, hahahaha.

Klokslag 12 am ging de stroom er terug op, heel het huis was verlicht. Snel licht uit en verder gaan slapen.

Morgen staat SeaWorld op het programma!

Trees

Op tijd naar bed toe ....zeker na zwemmen heel vermoeiend...
En dan het stroom af ? wat wil je nog meer ?